Region

Metropolitan Outlet – pierwszy w regionie!

wizualizacja / fot. nadeslane
wizualizacja / fot. nadeslane

Carrefour Polska, inwestor Metropolitan Outlet w Bydgoszczy, zawarł kompleksową umowę na zarządzanie powstającym obiektem z firmą Neinver, czołowym operatorem centrów outlet w Polsce i Europie z wieloletnim doświadczeniem w branży. Na 17 000 m² powstaną sklepy 60 marek polskich i międzynarodowych wraz z hipermarketem spożywczym Carrefour w nowym formacie, klubem fitness i stacją benzynową. Metropolitan Outlet w Bydgoszczy będzie pierwszym tego rodzaju obiektem handlowym w regionie kujawsko–pomorskim i wyjątkowym w skali całego kraju. Otwarcie zaplanowano na wiosnę 2018 roku.

Powstający obiekt Metropolitan Outlet w Bydgoszczy będzie zarządzany przez firmę Neinver – lidera rynku centrów outlet w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora tego segmentu w Europie. Neinver odpowiadać będzie za zarządzanie obiektem, koordynację najemców
i marketing. Na obecnym etapie, wspólnie z JLL – światowym liderem w zakresie doradztwa i inwestycji sektora nieruchomości komercyjnych – rozpoczął proces komercjalizacji powstającego outletu.

– 14 lat temu stworzyliśmy pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce – FACTORY Ursus. Obecnie, wspólnie z Carrefour, otwieramy rynek outletowy w Bydgoszczy, jednym z największych polskich miast, które odznacza się doskonałym położeniem i rozległym zasięgiem oddziaływania. Jesteśmy dumni z tego, że Carrefour zaufał wiedzy i specjalistycznym umiejętnościom członków zespołu NEINVER. Jestem przekonana, że dzięki połączeniu doświadczenia NEINVER i Carrefour, Metropolitan Outlet w Bydgoszczy zyska dużą popularność i dobrze wpisze się w oczekiwania mieszkańców całego regionu – mówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Manager Neinver Polska.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy będzie pierwszym centrum outlet w tym mieściei województwie kujawsko–pomorskim. Na 17 000 m² zaoferuje szeroki wybór popularnych marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz, polskich i międzynarodowych, w stale obniżonych cenach. Ofertę centrum uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe, plac zabaw dla dzieci oraz klub fitness. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowym formacie hipermarket spożywczy Carrefour o powierzchni 5 000 m² i stacja paliw.

Projekt przebudowy i rozbudowy obiektu Metropolitan Outlet w Bydgoszczy zakłada stworzenie nowoczesnej, przestronnej przestrzeni handlowej, która wraz z hipermarketem Carrefour, stworzy nową jakość zakupów.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy to pierwsze centrum outletowe w portfolio Carrefour, dlatego postanowiliśmy powierzyć zarządzanie tym obiektem firmie z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem w branży. Neinver to czołowy zarządca najlepszych obiektów wyprzedażowych w Polsce i Europie, w związku z czym jesteśmy przekonani o słuszności tej decyzji. Mamy nadzieję, że powstanie Metropolitan Outlet w Bydgoszczy to istotny krok w kierunku oczekiwań naszych klientów i najemców, dla których niezwykle ważna jest realizacja konceptu zgodnie z najlepszymi standardami rynkowymi mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Znane międzynarodowe i polskie marki potwierdziły już gotowość do zawarcia umów najmu. Aktualnie finalizowany jest pakiet pierwszych kontraktów. Najemcy doceniają położenie outletu w rozpoznawalnej od wielu lat lokalizacji oraz jego regionalny zasięg.

Jak wynika z analiz, mimo wysokiego nasycenia Bydgoszczy centrami handlowymi, mieszkańcy regionu kujawsko–pomorskiego oczekują miejsc, oferujących wyższej jakości produkty za niższą cenę. To wciąż miejsce z dużym potencjałem zakupowym, z bardzo dobrymi prognozami dla rozwoju outletu.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy przyciągnie również klientów z innych miast regionu: Torunia, Włocławka czy Inowrocławia. W obszarze oddziaływania nowego outletu, mieszka ponad 2 mln potencjalnych klientów.

 Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II – jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko-pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

Dodaj komentarz

kliknij, by dodać komentarz

Czas minął. Wpisz poprawną wartość jeszcze raz.

tekst alternatywny

Sonda

Gdzie spędzasz tegoroczne wakacje?

Wyniki

Loading ... Loading ...

Księga Gości

  • Rychu / 20/08/2017:
    Kto by pomyślał, że jeszcze na stronach w 2017 roku...
  • Majkel / 23/06/2016:
    Super stronka i fajne informacje! lowciam buźki :**