Region

Metropolitan Outlet – pierwszy w regionie!

Chcesz o czymś poinformować mieszkańców? Daj nam znać: portal@ino-24.pl
wizualizacja / fot. nadeslane
wizualizacja / fot. nadeslane

Carrefour Polska, inwestor Metropolitan Outlet w Bydgoszczy, zawarł kompleksową umowę na zarządzanie powstającym obiektem z firmą Neinver, czołowym operatorem centrów outlet w Polsce i Europie z wieloletnim doświadczeniem w branży. Na 17 000 m² powstaną sklepy 60 marek polskich i międzynarodowych wraz z hipermarketem spożywczym Carrefour w nowym formacie, klubem fitness i stacją benzynową. Metropolitan Outlet w Bydgoszczy będzie pierwszym tego rodzaju obiektem handlowym w regionie kujawsko–pomorskim i wyjątkowym w skali całego kraju. Otwarcie zaplanowano na wiosnę 2018 roku.

Powstający obiekt Metropolitan Outlet w Bydgoszczy będzie zarządzany przez firmę Neinver – lidera rynku centrów outlet w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora tego segmentu w Europie. Neinver odpowiadać będzie za zarządzanie obiektem, koordynację najemców
i marketing. Na obecnym etapie, wspólnie z JLL – światowym liderem w zakresie doradztwa i inwestycji sektora nieruchomości komercyjnych – rozpoczął proces komercjalizacji powstającego outletu.

– 14 lat temu stworzyliśmy pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce – FACTORY Ursus. Obecnie, wspólnie z Carrefour, otwieramy rynek outletowy w Bydgoszczy, jednym z największych polskich miast, które odznacza się doskonałym położeniem i rozległym zasięgiem oddziaływania. Jesteśmy dumni z tego, że Carrefour zaufał wiedzy i specjalistycznym umiejętnościom członków zespołu NEINVER. Jestem przekonana, że dzięki połączeniu doświadczenia NEINVER i Carrefour, Metropolitan Outlet w Bydgoszczy zyska dużą popularność i dobrze wpisze się w oczekiwania mieszkańców całego regionu – mówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Manager Neinver Polska.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy będzie pierwszym centrum outlet w tym mieściei województwie kujawsko–pomorskim. Na 17 000 m² zaoferuje szeroki wybór popularnych marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz, polskich i międzynarodowych, w stale obniżonych cenach. Ofertę centrum uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe, plac zabaw dla dzieci oraz klub fitness. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowym formacie hipermarket spożywczy Carrefour o powierzchni 5 000 m² i stacja paliw.

Projekt przebudowy i rozbudowy obiektu Metropolitan Outlet w Bydgoszczy zakłada stworzenie nowoczesnej, przestronnej przestrzeni handlowej, która wraz z hipermarketem Carrefour, stworzy nową jakość zakupów.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy to pierwsze centrum outletowe w portfolio Carrefour, dlatego postanowiliśmy powierzyć zarządzanie tym obiektem firmie z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem w branży. Neinver to czołowy zarządca najlepszych obiektów wyprzedażowych w Polsce i Europie, w związku z czym jesteśmy przekonani o słuszności tej decyzji. Mamy nadzieję, że powstanie Metropolitan Outlet w Bydgoszczy to istotny krok w kierunku oczekiwań naszych klientów i najemców, dla których niezwykle ważna jest realizacja konceptu zgodnie z najlepszymi standardami rynkowymi mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Znane międzynarodowe i polskie marki potwierdziły już gotowość do zawarcia umów najmu. Aktualnie finalizowany jest pakiet pierwszych kontraktów. Najemcy doceniają położenie outletu w rozpoznawalnej od wielu lat lokalizacji oraz jego regionalny zasięg.

Jak wynika z analiz, mimo wysokiego nasycenia Bydgoszczy centrami handlowymi, mieszkańcy regionu kujawsko–pomorskiego oczekują miejsc, oferujących wyższej jakości produkty za niższą cenę. To wciąż miejsce z dużym potencjałem zakupowym, z bardzo dobrymi prognozami dla rozwoju outletu.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy przyciągnie również klientów z innych miast regionu: Torunia, Włocławka czy Inowrocławia. W obszarze oddziaływania nowego outletu, mieszka ponad 2 mln potencjalnych klientów.

 Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II – jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko-pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

Dodaj komentarz

kliknij, by dodać komentarz

Czas minął. Wpisz poprawną wartość jeszcze raz.